marți, 16 februarie 2016

Joia, la Caru'cu Bere!



Iata ca, mai nou, la Caru'cu Bere se intampla diferite evenimente culturale. Eu cel putin,  nu am aflat  de mult timp asta, dar mi se pare de foarte bun augur aceasta deschidere, de aceea va impartasesc si voua:

                                                        joi, 18 februarie, de la ora 11

veniti sa-i ascultati pe Anca Tudorancea si Felicia Waldman evocand "Personaje si povesti din Bucurestiul sefard".

Bine, acum ce sa va zic, ca atunci cand am citit afisul, habar n-aveam ce inseamna sefard. Dar am facut cercetari si , dupa  Wikipedia, sefarzii sunt evrei  de rit spaniol, ce-au emigrat la sfarsitul secolului al XV-lea, din Spania si Portugalia in Nordul Africii, Italia, Orientul Apropiat si, se pare ca au ajuns cativa si pe la noi!

Daca vreti sa stiti mai multe, intrati aici : despre sefarzi, dar mergeti si la Caru'cu Bere, nimic nu se compara cu o evocare live!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu