joi, 25 februarie 2016

O frumusete de concurs!



 29 Februarie 2016, ora 17.00


Concurs de recitare din creatia lui Marin Sorescu la sala "Aurel Baesu"din cadrul Muzeului de Arta "Ion Irimescu"din   Falticeni!


N-am fost la Falticeni, dar am facut ceva cercetari si sunt absolut uimita de ce am aflat: stiati ca aici exista Galeria Oamenilor de Seama din Falticeni, un muzeu memorial infiintat in 1972, intr-o casa construita la 1850 si donata de catre Horia si Vasile Lovinescu? Dar ca acest muzeu  a luat nastere  datorita numarului mare de personalitati care s-au nascut si au trait si o buna parte a vietii lor in Falticeni:Ion Creanga, Mihail Sadoveanu, Anton Holban, Ion Baiesu, Monica Lovinescu, Grigore Vasiliu-Birlic si multi altii? Mda, trebuie sa mergem sa vedem cu ochii nostri  acele locuri binecuvantate, pline de  farmec dar si de o magie inexplicabila.

Recunosc, de Birlic si de trupa de teatru  Birlic am aflat acum cateva saptamani, cand am vazut spectacolul "Despre amor, omor si umor", cu ocazia unui mic turneu al trupei la Bucuresti. Neaparat sa va duceti sa-i vedeti, asa o bucurie a jocului si o energie pozitiva cu care ramai dupa spectacol, mai rar!

Concursul este organizat de Asociatia Falticeni Cultural, nu exista limita de varsta, dar exista 
un premiu de 500 de lei! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu