vineri, 4 martie 2016

De 8 Martie, cu Oana Pellea si Eric- Emmanuel Schmitt!


Pentru ca nu putem merge toti la concertul Corului Regal de la Cotroceni, care are loc in aceeasi zi si la aceeasi ora!, culmea, va propun o lansare de carte, la fel de frumoasa in felul ei,  unde oameni frumosi vorbesc despre un scriitor pe care trebuie sa-l cititi.Sau macar sa incercati. Eu am incercat, am citit si mi-a placut enorm. Va reusi sa va surprinda intr-un mod cu totul iesit din comun, cu finaluri neasteptate, cu o usurinta a scrisului extraordinara si cu o filosofie explicata pe intelesul tuturor, astfel incat dupa ce veti citi, veti spune: cum de nu m-am gandit si eu la asta!

Lansarea are loc la Libraria Humanitas de la Cismigiu, deci stiti ca trebuie sa va faceti rezervare.

Invitati absolut speciali: Oana Pellea,  Mihaela Dedeoglu,  Adina  Dinitoiu si Marius Constantinescu. 
Moderator Denisa Comanescu, director general al Editurii Humanitas Fiction!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu