marți, 9 august 2016

O sustinere cu dublu sens!

Deci campania de pe Blogal Initiative suna asa: ce mesaj de sustinere le-ai scrie sportivilor romani de la Jocurile Paralimpice de la Rio? De fapt, eu intotdeauna am simtit ca acesti oameni ma sustin ei pe mine si sa va spun  de ce: intr-adevar, atunci cand sportivii normali, absolut sanatosi, castiga orice fel de medalie la orice fel de competitie, esti impresionat, tremuri de emotie, te bucuri, dar cand oameni care au diferite dizabilitati fac acelasi lucru, chestia asta este absolut peste orice sentiment, pur si simplu esti coplesit, ai piele de gaina, adrenalina iti umbla prin corp si simti cum prinzi putere, cum orice obstacol ti se pare mult mai mic pentru ca te intrebi: daca acesti oameni in situatia lor reusesc sa faca asta ( de exemplu sa schieze! asta am vazut ultima oara), atunci inseamna ca si eu am sa pot sa fac .........orice imi propun! Asa ca mesajul meu de sustinere este asta: continuati sa ma sustineti prin forta voastra extraordinara, prin capacitatea uluitoare de a razbate in conditii fizice greu de inteles pentru majoritatea, prin spiritul vostru care se dovedeste de fapt a fi mult mai liber decat al nostru, pentru ca aceasta libertate e obtinuta cu un pret atat de mare.
Sigur ca sustin din toata inima sportivii romani cu dizabilitati, care vor participa la Jocurile Paralimpice de la Rio, in perioada 7-18 septembrie 2016. Vor S-au calificat 11 romani la urmatoarele discipline: atletism, judo pentru nevazatori!, inot, paracanoe, tenis de masa, disc. Incredibil, nu vi se pare? 
Ma bucur insa sa aflu ca exista si o mare  companie in Romania ,  care este deja la a doua sustinere consecutiva a acestor sportivi. Compania se numeste Olympus, una dintre cele mai mari producatoare de lactate din tara,  campania se numeste "Sustinem adevaratii invingatori"si ea functioneaza asa: la fiecare sticla de lapte de consum  Olympus (1.5% si 3.5% grasime) cumparata se directioneaza 50 de bani catre Comitetul National Paralimpic.
Daca vreti mai multe detalii, despre campanie sau despre acesti sportivi minunati si puterea lor de a invinge, intrati aici: Adevaratii invingatori



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu